Kontaktujte nás prosím pomocou kontaktného formulára, kde uveďte číslo nákupného dokladu, nadbytočný alebo chýbajúci tovar či príslušenstvo, svoje meno a priamy kontakt na Vás. Reklamáciu chybnej dodávky tovaru je nutné zaslať deň prevzatia tovaru. Budeme Vás kontaktovať najneskôr nasledujúci pracovný deň.

Kupujúci je povinný bezprostredne pri dodaní prekontrolovať spolu s dopravcoom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky s firemným logom Obnova.eu, príp. poškodenie krabice) podľa priloženého prepravného listu. Kupujúci má právo odmietnuť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky.

UPS
Tovar je v plnej výške poistený, je však nutné ho skontrolovať pri prevzatí od prepravcu. Neskoršie reklamácie prepravca UPS neuznáva. Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo je porušená originálna páska Obnova.eu, tovar od prepravcu neprevezmite a informujte nás pomocou kontaktného formulára . Prepravcovia sú však veľmi spoľahliví, ide o mizivé percento reklamácií. V prípade, že poškodenie obsahu zásielky zistíte po jeho prevzatí, je nutné do 24 hodín zaslať e-mail Zápis o poškodení zásielky na adresu shop@obnova.eu.

Geiss
Než zásielku prevezmete, prekontrolujte prosím, nepoškodenosť tovaru, a to konkrétne:

  • Neporušenosť bezpečnostnej pásky
  • Nepoškodenosť obalou – narazené rohy, prerazenie krycej fólie alebo obalu, polámaný polystyrén a pod.

Pokiaľ je obal akokoľvek poškodený, uveďte do protokolu o prevzatí tovaru výhradu: “Prevzaté s výhradou, poškodený obal”.                           Zistili ste poškodenie zásielky až po jej prevzatí a odchode prepravcu? Kontaktujte nás pomocou kontaktného formulára, kde uveďte:

  • číslo nákupného dokladu,
  • číslo zásielky,
  • popis čo konkrétne nie je v poriadku (odporúčame pripojiť aj fotografiu poškodenia)
  • kontakt na vás

Slovenská pošta
Pokiaľ poškodenú zásielku prevezmete a zistíte poškodenie/úbytok tovaru, až po odchode prepravcu, reklamáciu uplatnite najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní, na Vašej pobočke Slovenskej Pošty. Budete potrebovať kompletné balenie zásielky, faktúru k tovaru a OP.
Pracovník pošty s Vami spíše zápis o škode a protokol o uplatnení nároku na náhradu škody. Následne oznámte podrobnosti pomocou kontaktného formulára (uveďte číslo nákupného dokladu, čo konkrétne nie je v poriadku a v neposlednom rade taktiež kontakt priamo na seba). Náš pracovník vybavujúci škody Vás bude do 24 hodín informovať o ďalšom postupe.

Vzhľadom k dlhej ceste, ktorou k Vám tovar musel doraziť, sa to bohužiaľ môže stať. Aby sme však mohli takúto reklamáciu riešiť, je bezpodmienečne nutné písomne oznámiť túto skutočnosť na shop@obnova.eu, a to v daný pracovný deň.

Pošlite nám správu