Ako reklamovať výrobok

Spôsoby reklamácie

Ak tovar vykazuje vady, kupujúci má právo uplatniť reklamáciu v prevádzkarni elektronického obchodu predávajúceho a to buď vyplnením reklamačného formulára na internetových stránkach predávajúceho, alebo inou písomnou formou a doručí reklamáciu predávajúcemu osobne, elektronicky (e-mailom) alebo písomne na poštovú adresu. Reklamovaný tovar je nutné doručiť do sídla prevádzky predávajúceho, ak predávajúci neurčí inak, a to osobne alebo poštou.

 

Priebeh reklamácie

O priebehu reklamácie budete informovaný e-mailom.

Vybavenie reklamácie

Reklamáciu riešime v čo najkratšom možnom termíne, maximálne však do 30 dní podľa podmienok reklamačného poriadku, pokiaľ je kupujúci spotrebiteľ. Väčšinu prijatých žiadostí o reklamáciu sa snažíme vybaviť na počkanie. Nižšie uvedené kontaktné údaje slúžia pre prípad potreby komunikácie ohľadne vášho problému alebo informácie na reklamačný proces.

Doručovacia adresa:
Obnova s.r.o.
A. Kmeťa 12
SK-96901 Banská Štiavnica

Tel:  +421 45 228 99 75
E-mail: shop@obnova.eu