Poškodená zásielka
Dodávka tovaru nesúhlasí s nákupným dokladom
(obdržali ste iný tovar, v dodávke niečo chýba)
Kontaktujte nás prosím pomocou emailu eshop@obnova.eu, kde uveďte číslo nákupného dokladu, nadbytočný alebo chýbajúci tovar či príslušenstvo, svoje meno a priamy kontakt na Vás. Reklamáciu chybnej dodávky tovaru je nutné zaslať v deň prevzatia tovaru. Budeme Vás kontaktovať najneskôr nasledujúci pracovný deň.
Dodávka je mechanicky poškodená
(zistíte mechanické poškodenie niektorého z produktov)
Kupujúci je povinný bezprostredne pri dodaní prekontrolovať spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky s firemným logom Obnova.eu, príp. poškodenie krabice) podľa priloženého prepravného listu. Kupujúci má právo odmietnuť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky.
- UPS
Tovar je v plnej výške poistený, je však nutné ho skontrolovať pri prevzatí od prepravcu. Neskoršie reklamácie prepravca UPS neuznáva. Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo je porušená originálna páska Obnova.eu, tovar od prepravcu neprevezmite a informujte nás pomocou e-mailu shop@obnova.eu. Prepravcovia sú však veľmi spoľahliví, ide o mizivé percento reklamácií. - Geiss
Než zásielku prevezmete, prekontrolujte prosím, nepoškodenosť tovaru, a to konkrétne:- Neporušenosť bezpečnostnej pásky
- Nepoškodenosť obalu – narazené rohy, prerazenie krycej fólie alebo obalu, polámaný polystyrén a pod.
Pokiaľ je obal akokoľvek poškodený, uveďte do protokolu o prevzatí tovaru výhradu: “Prevzaté s výhradou, poškodený obal”.
Zistili ste poškodenie zásielky až po jej prevzatí a odchode prepravcu?
Kontaktujte nás pomocou kontaktného formulára, kde uveďte:
- číslo nákupného dokladu,
- číslo zásielky,
- popis čo konkrétne nie je v poriadku (odporúčame pripojiť aj fotografiu poškodenia)
- kontakt na vás
Slovenská pošta
Pokiaľ poškodenú zásielku prevezmete a zistíte poškodenie/úbytok tovaru, až po odchode prepravcu, reklamáciu uplatnite najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní, na Vašej pobočke Slovenskej Pošty. Budete potrebovať kompletné balenie zásielky, faktúru k tovaru a OP. Pracovník pošty s Vami spíše zápis o škode a protokol o uplatnení nároku na náhradu škody. Následne oznámte podrobnosti pomocou e-mailu na adresu shop@obnova.eu (uveďte číslo nákupného dokladu, čo konkrétne nie je v poriadku a v neposlednom rade taktiež kontakt priamo na seba). Náš pracovník vybavujúci škody Vás bude do 24 hodín informovať o ďalšom postupe.
Prevzali ste si tovar osobne a napriek tomu ste doma zistili, že je mechanicky poškodený.
Vzhľadom k dlhej ceste, ktorou k Vám tovar musel doraziť, sa to bohužiaľ môže stať. Aby sme však mohli takúto reklamáciu riešiť, je bezpodmienečne nutné písomne oznámiť túto skutočnosť na shop@obnova.eu, a to v daný pracovný deň.